Na acceptatie van ons voorstel, ontwikkelen we samen een gedetailleerd plan met details over waar te beginnen, de producten die we nodig hebben (aangepast aan de Amerikaanse consument), en met specifieke kenmerken van de supply chain.
Het zal de benodigde acties bevatten, evenals tijdsschattingen en specifieke evaluatiepunten.
Nadat iedereen het plan heeft ondertekend, starten we met het operationele gedeelte. Via ons en uw netwerk, marketing via bepaalde kanalen en op beurzen, leggen wij contact met potentiële klanten of distributeurs. Dit omvat het opstellen van brochures en Power Points, een eerste (virtuele) bijeenkomst, persoonlijke presentaties, proefzendingen en eventueel vervolgbijeenkomsten.
Meestal wordt een eerste meeting door ons gedaan en laten we iemand uit Europa invliegen als we een tweede meeting hebben met decision makers.
Voor beurzen verzorgen wij de beurslogistiek, het reguliere stand ontwerp, de bezetting tijdens de beurs en lidmaatschappen van brancheverenigingen. Elk contract of inkooporder dat we ontvangen, moet door u worden goedgekeurd. Zonder uw schriftelijke toestemming nemen wij geen bestellingen aan.
Heeft u vragen of opmerkingen over de VS? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende brainstormsessie!